Az Ügyfélkapun elérhető hasznos funkciók: elektronikus aláírás és rendelkezési nyilvántartás
Az ügyfélkapu egy olyan online felület, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kényelmesen intézkedhessenek ügyeikkel kapcsolatban. A hitelesítés fontos része ennek a folyamatnak, melynek során azonosítják az ügyfelet, hogy biztosak lehessenek az ő személyazonosságában. Az elektronikus aláírás lehetővé teszi az online dokumentumok hitelesítését, így gyorsan és egyszerűen lehet szerződéseket kötni vagy más fontos papírokat aláírni.
A rendelkezési nyilvántartás fontos dokumentum, melyben az ügyfél kifejezheti, hogy milyen módon kívánja kezelni vagyontárgyait, esetleges jövedelmeit. Az AVDH, vagyis az Általános Végrehajtási és Dologi Hitelintézet a rendelkezési nyilvántartások kezeléséért felelős intézmény, amely biztosítja az ügyfelek számára a szükséges információkat és segítséget.
A belföld-rss (Rendelkezési és Számlavezetési Szolgáltatás) egy olyan elektronikus rendszer, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyszerűen és gyorsan intézkedhessenek pénzügyeikkel kapcsolatban. Ennek segítségével könnyedén nyomon követhetik a bankszámlájukon lévő összegeket, valamint bármikor elérhetik a rendelkezési nyilvántartásukat. Ezáltal biztonságos és hatékony módon kezelhetik pénzügyeiket az ügyfelek.