A fogyasztókat félrevezethette egy taxitársaság

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) bejelentést kapott a City Taxi nevű taxiszolgáltatóval kapcsolatban, melyben a fogyasztók panaszkodtak a cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlata miatt. A GVH azonnal megkezdte a vizsgálatot, és kiderült, hogy valóban több esetben is fogyasztók kerültek félrevezetésre a cég által.

A City Taxi által elkövetett tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok között szerepelt a belföld-rss használata, melynek során a sofőrök manipulálták a taxamétereket, így a fogyasztók többet fizettek a szolgáltatásért, mint amennyit valójában kellett volna. Emellett a cég reklámjaiban is félrevezető információk szerepeltek, melyekkel a fogyasztókat próbálták becsapni.

A GVH határozott lépéseket tett a City Taxi ellen, és komoly büntetéseket szabott ki a cégre a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok miatt. Fontos, hogy a fogyasztók is figyeljenek oda az ilyen jellegű problémákra, és ha bármi gyanúsat tapasztalnak egy szolgáltatóval kapcsolatban, azonnal jelezzék azt a versenyhivatalnak. A GVH mindig az ügyfelek oldalán áll, és az ilyen esetekben hatékonyan lép fel a fogyasztók védelmében.